I´m in Götet, bitch

Igår åkte vi ner till Göteborg, jag försökte sova den mesta tiden av resan, mest för att slippa höra min bror. Jag var nog vaken ca 3 timmar totalt, haha så jag lyckades ganska bra med mitt sovande! Vi stannade och åt på Donken i Uddevalla eller nått sånt! Kommer inte riktigt ihåg, jag var ju nyvaken typ. Vi kom iallafall fram till mormors lägenhet vid 22.30! Tittade lite på tv och somnade kanske vid 02.30.

Idag har det inte hänt så mycket, jag sov till 12. Låg i soffan till 14.00 medan mamma, pappa o bror var i centrum och köpte ett mobilt bredband till mig! Sedan har jag suttit här resten av dagen typ, bara ätit middag och gått en sväng till Netto! En riktig seg dag!

Ovärd dag = ointressant inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0