torsdag

Äntligen hemma, efter en härlig dag på Liseberg!

Imorse när vi skulle åka spöregnade det, så vi funderade länge på om vi skulle åka, men vi chansade då väderleksrapporterna sa att det skulle bli sol vid 15.00
De hade för engångsskull rätt och det blev varmt och soligt!
Vi åkte de mesta attraktionerna, favoriterna är Kanonen, Balder och Flumride! Mitt hatobjekt är Colorado, idag skulle jag åka den och försöka ändra uppfattning om den... men det gick ju inte. INGEN i min "båt" blev speciellt blöt, förutom jag! Naturligtvis! Jag fick två skott från vattenkanonerna i bakhuvudet och ett rätt på magen, så jag blev dyngsur och håret alldeles lockigt...kul! Aja, det torkade ganska fort då det var sol!

Det var jättelite folk inne på Lisse idag! Antagligen för att det var så dåligt väder tidigare på dagen! Det var typ 5minuters kö på Kanonen och massor med andra attraktioner :)


BALDER!

Vi sitter där någonstan i Balder x)

Colorado, jag synds inte så mkt, men ni ser ju att Dennis skrattar åt mig........ -.-


Det kommer även film på när vi åker Uppskjutet o Frittfall snart! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0